Opvallen op een beurs

met acteurs opvallen op een beurs

Compliment maken

Het typetje Beurs Butler zal opvallen op een beurs, aangezien hij zeer vriendelijk, open en ontwapenend is. Door middel van zijn oprechte complimenten legt hij makkelijk contact. 

Maatwerk is de standaard

Omdat elke organisatie of bedrijf zijn of haar eigen feel heeft, zoeken we altijd naar een geschikte act of typetje welke goed aansluit bij de presentatie.   

Iedereen is wel in voor een praatje

Typetje Beurs Bep schoonmaakster creëert met haar aanwezigheid namelijk openheid. Doordat zij op ontspannen, vriendelijke, evenals behulpzame wijze in contact treedt met de bezoekers van de beurs.  

Opvallen op een beurs! 

Doordat wij de aandacht en attentie van uw bezoekers  trekken, worden we daardoor ook wel de A van AIDA genoemd. 

Het AIDA marketingmodel: Attention, Interest, Desire en Action 

 

Humor als universele taal

We willen aansluiten met een of meerdere acteurs bij uw product of dienst, waardoor er meer uit de beursdeelname wordt gehaald. Door middel van Humor en zelfspot weten we op ongedwongen wijze contact te maken.  Immers samen lachen verbindt. 

BetaalbaarEen acteur inhuren is een relatief kleine investering, maar met een groot effect!

ProfessioneelWe werken daarom uitsluitend met professionele acteurs en actrices. 

Acteurs in heel NederlandWe hebben een netwerk van acteurs in heel Nederland. Er is daarmee altijd een acteur bij u in de buurt. 

MaatwerkWe zoeken namelijk altijd samen met u naar het gewenste resultaat.

3 tips voor wanneer je wilt opvallen op een beurs

  1. Wees pro-actief: neem het initiatief.Ten eerste wacht niet af tot iemand op jou beursstand afstapt met een vraag. Stel je pro-actief op. Vandaar dat je een fysiek open houding moet aannemen,  echter ook dat je durft om oogcontact te maken en zelf het initiatief neemt. Ook wanneer beurs bezoekers ogenschijnlijk geen interesse lijken te hebben, is het effect echter vaak verrassend wanneer je zo’n bezoeker aanspreekt. 

  2. Stel een vraag waar die de bezoeker positief kan beantwoorden.Maar ze vraag hoeft helemaal niet te gaan over de dienst of het product wat jullie aanbieden. Kies liever voor een vraag met een persoonlijk en positief karakter. Stel een verrassende open vraag, want hiermee creëer je de verbinding.  

  3. Praatje, plaatje, daadje Zorg in het bijzonder naast het verbale contact, ook voor iets dat visueel is: een folder, foto of grappig attribuut waarmee of waarover je in gesprek kunt gaan. Zorg daarnaast ook dat de bezoeker wordt geactiveerd tot een handeling of actie. 
vreugdenhil logo
logo agora theater lelystad
nederrijn logo
bruidsbeurs deelname logo

Bel ons nu:       055 – 763 04 76